Nederlands

Geahte Nederlandse Leden

La Asociación de Gata Residencial proberrt voortdurend te zorgen dat we zo efficiënt mogelijk met al onze leden in verbinding staan. Aanvankelijk werd de organisatie opgericht door een groep mensen (Engels, Nederlands, Spaans en Noors) waarvan de meesten uitstekend vaardigheden in het Engels hadden.

In de loop van de tijd is het geworden date er behoefte is, al zij het gering, voor documentatie te vertalen naar het Nederlands. Hoewel we graag de mogelijkheid zouden hebben om alles te vertalen, in de talen van al onze verschillende leden, hebben we niet de middelen om dat te doen.

Het is in elk geval onze bedoeling om belangrijke documenten in het Nederlands te vertalen en U vindt een verbinding daar naar aan de linkse Kant op onze website. We hebben een paar leden die bereid zijn om deze diensten aan te bieden voor de leden van de Asociacion. Mocht U hulp nodig hebben by het vertalen van andere documenten, van de vereniging, dan kunt U contact opnemen met de secretaresse en wij zullen trachten om deze dienst te verlenen.

Hartelijke Groeten
Sally Merrett
Secretaresse

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License